برنامه ثبت نام و حضور و غیاب دانش آموزان مدرسه تحت اکسس


برنامه ثبت نام و حضور و غیاب دانش آموزان مدرسه تحت اکسس
قیمت: 38,000 تومان
سورس فایل ثبت نام و حضور و غیاب دانش آموزان مدرسه تحت اکسس، کاملاً باز و قابل تغییر است.
این برنامه قابل استفاده به عنوان یک نرم افزار ساده جهت ثبت و گزارشگیری است.
کاملاً خودکارسازی شده با کدهای برنامه نویسی VBA
تابع کد نویسی شده جهت بررسی اعتبار کد ملی براساس الگوریتم ادارۀ ثبت احوال (قابل استفاده در سایر پروژه های اکسس).
توابع مبدل تاریخ میلادی به شمسی و انجام محاسبه روی تاریخ (قابل استفاده در سایر پروژه ها).
رویۀ ایجاد خروجی اکسل از کوئری ها با دریافت نام کوئری.
فرمت فایل: اکسس 2007 و قابل اجرا در نسخه های بعدی
شامل شش جدول (table)، هفت پرس وجو (query)، یازده فرم (form) و سابفرم (subform) و چهار شئ گزارش (report).


تصاویری از محیط برنامه:



فرم اصلی:

برنامه ثبت نام و حضور و غیاب دانش آموزان مدرسه تحت اکسس



فرم معرفی دانش آموزان:

برنامه ثبت نام و حضور و غیاب دانش آموزان مدرسه تحت اکسس



ثبت حضور و غیاب:

برنامه ثبت نام و حضور و غیاب دانش آموزان مدرسه تحت اکسس



فرم گزارشگیری:
برنامه ثبت نام و حضور و غیاب دانش آموزان مدرسه تحت اکسس

وظایف پیش بینی شده:


- ثبت مشخصات دانش آموزان (نام، نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن منزل، تلفن همراه پدر، تلفن همراه مادر) با امکان جست وجو/ فیلتر براساس موارد مذکور، مشاهدۀ گزارش (Report) و گرفتن خروجی اکسل با یک کلیک.
- معرفی کلاس ها (نام کلاس، استاد، گروه)
- ثبت نام دانش آموزان در کلاس های معرفی شده (تنها با انتخاب نام کلاس و وارد کردن کد ملی دانش آموز).
- ثبت حضور و غیاب دانش آموزان در کلاس ها (تاریخ، کلاس، توضیحات به عنوان آیتم های اصلی لیست حضور و غیاب). بعد از وارد کردن تاریخ و انتخاب کلاس، به صورت خودکار کلیۀ دانش آموزان - ثبت نام شده در آن کلاس، وارد لیست شده و به صورت پیش فرض، به عنوان «حاضر» علامتگذاری می شوند؛ درنتیجه تنها کافیست معدود افرادی را که احتمالاً غایب هستند با یک کلیک به عنوان «غایب» مشخص نمود.
- امکان مشاهده و پرینت گزارش لیست حضور غیاب در مورد قبلی با کلیک دکمۀ فرمان.
- گزارش حضور غیاب دانش آموزان با امکان فیلتر براساس بازۀ تاریخی، انتخاب کد ملی خاص جهت گزارشگیری حضور غیاب دانش آموز مورد نظر، انتخاب استاد، کلاس و گروه با خروجی های ساده و تفکیکی (جدا کردن حاضرین و غایبین در دو گروه مجزا) و همچنین دریافت فایل خروجی با فرمت اکسل با کلیک دکمۀ فرمان.
- تعریف کاربران برنامه و تخصیص رمز عبور به آن ها.

خرید

دانلود کتاب دیکشنری معماری ، عمران ، ساختمان ، شهرسازی


دانلود کتاب دیکشنری معماری ، عمران ، ساختمان ، شهرسازی
قیمت: 15,000 تومان

کتاب فرهنگ لغت تخصصی معماری ، عمران ، ساختمان و شهرسازی

انگلیسی و فارسی

قابلیت جستجو در فایل پی دی اف برای معانی لغات و اصطلاحات انگلیسی و فارسی معماری و عمران و …

یک کتاب کاربردی با قابلیت جستجو (انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی)



تعداد صفحات : 1960 صفحه

فرمت فایل : پی دی اف – PDF

حجم فایل پی دی اف : 6٫45 مگابایت

خرید

نرم افزار رستوران و کافی شاپ آرمینا فود


نرم افزار رستوران و کافی شاپ آرمینا فود
قیمت: 7,300,000 تومان
نرم افزار رستوران و کافی شاپ آرمینا فود، به مدت 25 سال است که در تمام کشور نصب شده و مشغول به کار می باشد و دارای امکانات بسیاری می باشد :

https://www.masbi.com/images/products/100/1.jpg

1. سیستم انبار و کنترل موجودی و تهیه غذا بر اساس مواد مصرفی (فرمول تولید)
2. امکان چاپ همزمان چند فیش با چند چاپگر با سایز کاغذ دلخواه
3. امکان تفکیک اغذیه رستوران و کافی شاپ و ارسال هر کدام به چاپگر مخصوص نصب شده در آن آشپزخانه یا کافی شاپ
4. امکان چاپ با چاپگرهای حرارتی مخصوص فیش و سایر چاپگرهای معمولی با سایز کاغذ 6 و 8 سانتیمتری A5 و A4 به زبان فارسی و انگلیسی

5. حسابداری کامل شامل خرید فروش بده بستان نقدی چک کنترل حسابهای بانکی و واریز و برداشت هزینه درآمد و ...
6. امکان نمایش شماره و مشخصات تماس گیرنده (CallerId) و نیز ثبت ساعت و تاریخ تماس نام تعداد زنگ و شماره خط (از یک تا بی نهایت خط تلفن)







7. تعریف کاربران مختلف و کنترل بسیار دقیق دسترسی به قسمت های مختلف برنامه و همچنین تعریف ساعت و تاریخ مجاز کار برای آنها

8. گرفتن پشتیبان اتوماتیک و دستی از اطلاعات و فایلهای مهم نرم افزار
9. گزارشات متنوع و گوناگون از جمله فروش روزانه و ماهانه گزارش پیک ه گزارش خرید آمار استقبال مشتریان از غذاه عملکرد مشتریان و میزان خرید آنها به ترتیب اولویت سود و زیان تولد مشتریان و ...

10.امکان درج پیام دلخواه در فیش و همچنین پیامهای مناسبتی فال شعر و ...
11. قابلیت کار با مانیتور لمسی (Touch Screen) سیستم یکپارچه پوز POS بارکد خوان نمایشگر مشتری و ... و دارای امکانات مخصوص این کار








12. امکان تعریف شماره میز برای شش بخش مجزا از رستوران
13. آپدیت نرم افزار از طریق سایت شرکت و هشدار اتوماتیک آپدیت جدید



14. طراحی ظاهری زیبا در محیطی کاملا فارسی و کاربری بسیار آسان
15. پشتیبانی قدرتمند شرکت از مشتریان شامل پشتیبانی تلفنی گفتگوی آنلاین سایت پشتیبانی ایمیلی و پشتیبانی آنلاین از طریق نرم افزار کنترل از راه دور

16. امکان افزودن امکانات خاص مورد نظر مشتری پس از تعیین هزینه و زمان




نرم افزار آرمینافود جهت مدیریت رستوران و کافی شاپ است که حاصل 10 سال تلاش جهت تولید و ارتقاء می باشد و سعی شده نیازهای مدیران اینگونه مراکز در نظر گرفته شود این برنامه اکنون در سطح کل کشور پخش شده و مشغول به کار می باشد که در زیر به امکانات و توانایی های آن اشاره ای شده است:


1 - پشتیبانی نرم افزار بسیار قدرتمند می باشد
2 - بسیار راحت جهت استفاده حتی برای کسانیکه با کامپیوتر آشنایی چندانی ندارند.
3 - سیستم انبار و کنترل موجودی فرمول تولید غذا با استفاده از مواد اولیه4 - قابلیت کار با با مانیتور لمسی (تاچ اسکرین) و دارای امکانات خاص برای این کار
5 - پشتیبانی از CallerId کالر آی دی از 1 تا 8 خط تلفن
6 - امکان کنترل و مدیریت پیک ها









7 - امکان طراحی گزارشات پویا توسط طراح گزارش قدرتمند و جدید نرم افزار به وسیله خود کاربر
8 - کار با این نرم افزار بسیار راحت و سریع انجام می شود طوری که باید به فکر چاپگر پر سرعت باشید !










9 - امکان چاپ هر تعداد فاکتور دلخواه به صورت همزمان برای مشتری و آشپزخانه و چاپ با چندین چاپگر مختلف و نیز چاپگرهای شبکه با تنظیم جداگانه اندازه کاغذ و سایر خصوصیات هر چاپگر

10 - امکان چاپ با چاپگرهای حرارتی جوهرافشان و ... مخصوص فیش و امکان چاپ با سایر چاپگرهای معمولی دیگر
11 - امکان تعریف جداگانه هزینه پیک برای هر مشتری یا هزینه ثابت برای تمام مشتریان
12 - امکان فروش به مشتریان عمومی بدون نیاز به تعریف مشخصات مشتری در برنامه












13 - امکان فروش به مشتریان مخصوص با تعریف مشخصات و کد مشتری در برنامه
14 - صفحه فروش قدرتمند و سریع مخصوص رستوران و کافی شاپ با امکانات فراوان و قابلیت شخصی سازی

15 - امکان صدور برای سرو غذا در داخل رستوران یا بیرون و یا جهت حمل با پیک
16 - حسابداری شامل خرید و فروش و فاکتورهای مربوط به آن









17 - دریافت و پرداخت چک و کنترل حسابهای بانکی
18 - ثبت هزینه های مختلف از جمله آب برق و …



19 - ثبت درآمدهای نامشهود مانند فروش ضایعات و …
20 - هشدار اتوماتیک برای سر رسید چک
21 - جستجوی آسان قدرتمند و بسیار پیشرفته بر اساس تمام موارد در هر قسمت از برنامه












22 - گزارشات متنوع از جمله
گزارش موجودی کالا
گزارش کارکرد مشتریان و میزان خرید آنها به ترتیب اولویت
گزارش و آمار فروش غذاهای مختلف جهت سنجش میزان استقبال مشتریان از غذاها
گزارش کارکرد یک شخص خاص
گزارش گزارش ریز خرید مشتری
گزارش گزارش ریز خرید به تفکیک فاکتور
گزارش گزارش کالاهای خریداری شده توسط اشخاص
گزارش گزارش عملکرد پیک ها
گزارش فاکتورهای خرید
گزارش فاکتورهای فروش
گزارش سر رسید چک ها
گزارش حساب عملکرد سود و زیان
گزارش سود جداگانه فروش هر کالا
گزارش قیمت تمام شده خرید کالاها
گزارش حسابهای بانکی
گزارش گزارش تولد مشتریان
چاپ بارکد کالاها
چاپ 15 مدل منوی غذای تصویری و متنی

و بسیاری گزارشات دیگر که قابل ساخت توسط خود شما نیز می باشند













خرید

آموزش ساخت عکس لینک دار


آموزش ساخت عکس لینک دار
قیمت: 2,000 تومان

این محصول برای ساخت عکس لینک دار است که یعنی عکسی که با کلیک بر آن وارد به سایتی که لینک آن را قرار دادی می شود. این محصول قیمت مناسب و خوبی دارد پس حتما آن را خریداری کنید و از کدهایی که در این فایل قرار داده شده استفاده کنید. این راحت ترین روش ساخت عکس لینک دار است. پس پشیمون نمی شوید. حتما پس از خرید محصول توضیحات بعد از خرید را مطالعه کنید.


این محصول کاملا خوب و مفید است که به درد خیلی کار ها می خورد. خیلی کاربردی خوب و مناسب است و شما با یک بار مشاهده آموزش می توانید هرچقدر که خواستید عکس لینک دار بسازید. آموزش خیلی ساده و راحت است و یادگیری آن خیلی آسونه شما با خرید این محصول ضرر نخواهید کرد و می توانید نهایت استفاده را از محصول ببرید.


این پک شامل 1 فایل که کد ها در آن نوشته شده و 1 ویدیو آموزشی است که پس از خرید محصول شما دریافت می کنید.


حتما ویدیو آموزشی را به دقت تماشا کنید تا به مشکل بر نخورید.

خرید

برنامه دفتر اندیکاتور


برنامه دفتر اندیکاتور
قیمت: 570,000 تومان

نرم افزار اندیکاتور چیست؟


امروزه در اکثر شرکت ها و سازمان ها نیاز به وجود یک سیستم مکانیزه جهت ثبت و نگهداری اطلاعات نامه ها و مکاتبات، ثبت روند گردش، پیگیری و بایگانی آنها مشاهده می شود. در راستای این نیاز شرکت گروه نرم افزار درحال اقدام به ساخت سیستمی مکانیزه با نام نرم افزار اندیکاتور گروه نرم افزار درحال کرده است که از اهداف این سیستم ، آسان سازی و سیستماتیک کردن دبیرخانه و گردش مکاتبات اداری به زبان ساده را می توان نام برد.
سیستم اندیکاتور، نرم افزاری جامع برای مدیریت دبیرخانه ادارات، شرکت ها و سازمانهای مختلف می باشد. کنار گذاشتن روشهای سنتی و استفاده از این نرم افزار موجب سرعت بخشیدن به امور دبیرخانه شده و به دلیل دقت و امنیت بالا از اتلاف وقت و هزینه جابجایی و نگهداری، جلوگیری می نماید.


جهت حمایت از مدارس مناطق محروم به صورت رایگان به این مدارس ارایه می گردد.


ویژگی های نرم افزار دفتر اندیکاتور:


سادگی استفاده
سرعت بالا
امنیت بالا
جستجوی پیشرفته



ویژگی های جدید اضافه شده به نرم افزار:


امکان تعریف کاربر نامحدود برای استفاده
پشتیان گیری از اطلاعات
مشخص کردن کاربر ثبت کننده نامه
جستجوی سریع نامه ها
افزایش سرعت نرم افزار



موارد استفاده نرم افزار اندیکاتور گروه نرم افزار درحال:


با توجه به انعطاف پذیر بودن نرم افزار اندیکاتور گروه نرم افزار درحال به همراه گزارشات آن، از این برنامه می توان برای اندیکاتور و گردش اداری در هر صنفی و شغلی استفاده کرد.
برای مثال این نرم افزار برای مشاغل زیر قابل استفاده خواهد بود:
اداره ها و سازمان ها:
دبیرخانه و بایگانی مدارک، مکاتبات اداری نامه ها و اتوماسیون اداری…



شرکت ها و کارخانه ها:
دبیرخانه و بایگانی فایل ها، اتوماسیون اداری نامه ها، گردش اداری نامه ها، ارسال و ارجاع نامه ها و فایل ها، شرح وظایف، آرشیو و بایگانی اسناد و مدارک مربوط به مناقصه ها، قراردادها، پروژه ها ، مشتری ها.

مدارس ، مراکز آموزشی و دانشگاهی:
بایگانی و ثبت اطلاعات پرونده دانش آموزان، دانشجویان، اساتید و …

بایگانی دفتر وکالت:
بایگانی و آرشیو اطلاعات موکل ها، یادآوری قرار ملاقات ها و …

استفاده های شخصی:
دسته بندی و سازماندهی فایل ها، مقاله ها و بایگانی اشخاص.
و ….

نحوه نصب و استفاده:
برای استفاده از این نرم افزار پس از دانلود از لینک اشاره شده فایل زیپ را باز نموده و نرم افزار را نصب نمایید. مشخصات خود را در قسمت تنظیمات نرم افزار ثبت کرده و سریال تولید شده نرم افزار به همراه کد رهگیری خرید خود را اطلاع دهید تا کد فعال سازی را حداکثر تا 24 ساعت دریافت نمایید.


جهت حمایت از مدارس مناطق محروم به صورت رایگان به این مدارس ارایه می گردد.



فرمت فایل: exe


سیستم عامل مورد نیاز: ویندزهای XP, 7, 8, 10

خرید

برنامه حسابدار شخصی با مایکروسافت اکسس + 4 برنامه هدیه


برنامه حسابدار شخصی با مایکروسافت اکسس + 4 برنامه هدیه
قیمت: 250,000 تومان

لطفاً قبل از ثبت سفارش برنامه حسابدار شخصی با مایکروسافت اکسس، توضیحات زیر را کاملاً ملاحظه فرمایید؛ پس از خرید، امکان برگشت هزینه وجود ندارد.


با توجه به بازبودن سورس، کلیه ویرایشات لازم به جهت برنامه نویسی برعهده ی مشتری بوده ولی در صورت امکان و تنها با دریافت هزینه اضافی از مشتری انجام خواهد شد.
در صورت تمایل می توانید در انتهای صفحه در بخش ثبت نظر، سوال خود را ارسال کنید تا پاسخ دهیم.

سورس کاملا کدباز برنامۀ حسابدار شخصی با مایکروسافت اکسس + چهار پروژۀ سادۀ کدباز به عنوان هدیه
فروشنده این فایل ها، طراح و برنامه نویس آن ها نیز می باشد.
قابل استفاده در ویندوز و آفیس 32 بیتی و قابل اجرا در سیستم 64 بیتی با اصلاحات جزئی


شامل:



  • بیش از 30 عدد جدول (تیبل)

  • بیش از 70 پرس وجو (کوئری)

  • بیش از 60 فرم (form) و سابفرم (subfrom)

  • بیش از 30 گزارش (report)

  • ماکروی AutoKeys جهت تعریف کلیدهای میان بر

  • دو عدد ماژول استاندارد شامل توابع تبدیل تاریخ میلادی به شمسی و بالعکس و انجام محاسبات و نیز سایر توابع که لیست آن ها در ادامه ارائه می شود.

    با خرید این محصول یک پروژه نرم افزار حسابداری شخصی تحت مایکروسافت اکسس به همراه چهار پروژه دیگر دریافت می کنید:

  • - پروژه ساده فروشگاه لوازم خانگی

  • - پروژه ساده تاکسی تلفنی

  • - پروژه ساده کتابفروشی

  • - پروژه پایگاه داده حوزه بسیج

  • خرید این مجموعه برای کسانی که به دنبال یادگیری مایکروسافت اکسس یا واردشدن یادگیریهای آنها در صحنه عملی هستند توصیه می شود.

  • - مفید، آموزنده و کاربردی - قابل اجرا در نسخه 2003 آفیس و نسخه های جدیدتر

  • - این محصول پس از سفارش و پرداخت هزینه به صورت آنلاین، قابل دانلود می باشد.


  • اهداف و موضوعات پیش بینی شده در پروژه اصلی(حسابداری) به قرار زیرست: -

  • معرفی حساب ها و طرف حساب ها - مدیریت هزینه ها و گروه بندی آن ها
    - مدیریت درآمد و گروه بندی آنها - تعریف سال بودجه و بودجه بندی هزینه ها
    - مدیریت(ذخیره، ویرایش و حذف) تراکنش های مالی(دریافتی ها، پرداخت ها و نقل و انتقال بین حساب ها)
    - مدیریت دریافت وام دریافتی و اقساط پرداختی
    - تعریف دسته چک و انجام عملیات مربوط به چک
    - مشاهده خلاصه وضعیت حساب ها و طرف حساب ها در هر زمان دلخواه
    - مشاهده وضعیت بدهکاران در هر زمان
    - مشاهده وضعیت بستانکاران در هر زمان
    - تهیه گزارش از گردش حساب ها و طرف حساب ها
    - تهیه گزارش از هزینه ها و درآمد ها در محدوده تاریخی خاص و با انتخاب گروه / بابت خاص - تهیه گزارش از نقل و انتقالات بین حساب ها
    - گرفتن خروجی اکسل از گزارشات
    -جستجوی حساب ها و اشخاص بر اساس نوع، نام، شماره ثابت و همراه جهت انتخاب راحت تر در فرمهای ورودی و گزارشگیری
    - تکیه بر کدنویسی VBA برای انجام اعمال مختلف از باز کردن فرم ها گرفته تا به روزرسانی رکوردها در جداول

    اکسس، تنها یک قسمت از راهبرد محصول مدیریت داده هاست. اکسس نیز مانند همه پایگاه داده های رابطه ای امکان پیوند دادن اطلاعات مرتبط مثلاً داده های مشتری و سفارش، را به سادگی فراهم می آورد. اما اکسس به خاطر قابلیتهای قدرتمند متعددی برای اتصال، کامل کننده سایر محصولات پایگاه داده ای محسوب می شود. اکسس، همانطور که از نامش برمی آید، می تواند مستقیماً با داده های سایر منابع، شامل بسیاری از برنامه های پایگاه داده ای مشهور pc مانند دیبیس و فاکس پرو ، با بسیاری از پایگاه داده های SQL دسکتاپ موجود در سرویس دهنده ها، مینی کامپیوترها، و mainframe ها؛ و با داده های ذخیره شد در سرویس دهنده های وب اینترنت یا اینترانت، کار کند. اکسس، فناوری اکتیو ایکس مایکروسافت را نیز به طور کامل پشتیبانی می کند. بنابراین یک برنامه کاربردی اکسس، می تواند به عنوان سرویس گیرنده یا سرویس دهنده سایر برنامه های کاربردی آفیس، شامل: ورد، اکسل، پاورپوینت، اوتلوک، فرانت پیج، پابلیشر و محصول جدید وان نوت عمل کند. اکسس، سیستم تولید برنامه کاربردی بسیار سطح بالایی برای سیستم عامل ویندوز ارائه می دهد، که با کمک آن می توانید با هر منبع داده ای، به سرعت برنامه های خود را به وجود آورید. در حقیقت، با تعریف فرم ها و گزارشها بر اساس داده های خود، و پیوند دادن آنها از طریق جملات محدود ویژوال بیسیک، می توانید برنامه های کاربردی ساده ای بسازید. اکسس از ویژوال بیسیک استفاده می کند، بنابراین می توانید از تجربه های خود در کار با سایر برنامه های آفیس یا ویژوال بیسیک استفاده نمائید. برای حرفه های کوچک، قابلیت تولید برنامه دسکتاپ اکسس برای ذخیره سازی و مدیریت داده ها کفایت می کند. برای شرکتهایی با اندازه متوسط، اکسس به همراه SQL server روی دسکتاپ یا روی سرویس دهنده راه حل ایده آلی برای تولید سریع و ارزان برنامه برای ویندوز محسوب می شود. برای شرکت های بزرگ که برنامه های پایگاه داده ای رابطه ای متعددی در مین فریم ها، و برنامه های دسکتاپ متعددی وابسته به پایگاه داده های pc دارند، اکسس ابزارهایی برای پیونددادن داده های مین فریم و pc در یک برنامه واحد مبتنی بر ویندوز ارائه می دهد. اکسس، می تواند به عنوان منبع مستقیم اطلاعات انتشار یافته در اینترنت یا وب عمل کند. از طریق صفحات دسترسی به داده که مستقیماً از اکسس ساخته می شوند، شبیه ساختن فرم برنامه کاربردی اکسس، می توانید برنامه کاربردی خود را روی اینترانت انتشار دهید. صفحات دسترسی به داده می توانند داده های ذخیره شده در اکسس و SQL Server را بازیابی و به روزرسانی کنند. مایکروسافت اکسس 2003 حاوی قابلیت های جدید و پیشرفته ای برای صادر کردن و وارد کردن داده ها در قالب Xml، و اتصال مستقیم به منابع داده xml در سایت خدمات گروهی sharepoint می باشد. می توانید داده ها یا زیرمجموعه ای از داده های ذخیره شده در اکسس یا SQL Server را به سرویس دهنده sharepoint صادر کنید و سپس این فایل ها را به برنامه اولیه خود پیوند دهید.

به طور خلاصه مراحل کلی طراحی یک برنامه کاربردی شامل موارد زیر می شود:


• شناسایی و تحلیل وظایف
• ایجاد نمودار گردشی از وظایف
• شناسایی عناصر داده ای
• سازماندهی داده ها
• طراحی نمونه اولیه و واسط کاربر
• ساختن برنامه کاربردی
• آزمون، بازبینی و اصلاح
• نگهداری و پشتیبانی برنامه کاربردی
برگرفته از کتاب: مرجع جامع اکسس 2003، نوشته جان ویسکاس، انتشارات کانون نشر علوم و چرتکه


چهار پروژه هدیه در این مجموعه در طراحی شامل موارد زیر است:


- طراحی جداول
- برقراری روابط
- پرس و جوها
- فرم های ورود داده و گزارش گیری
- گزارشات (Report)
- ماژولهای کد ویژوال بیسیک برای اعمالی از جمله: باز و بستن فرم ها و اجرای پرس و جوها و گزارشات، خروج از برنامه پروژه برنامه حسابداری علاوه بر موارد مذکور، از کدهای وِیژوال بیسیک برای کنترل روند اجرا و کنترل خطا و کار با تاریخ و تبدیل تاریخ میلادی به شمسی استفاده شده است و به شما در افزایش مهارت VBA در اکسس کمک خواهد کرد.


ماژول های کد در پروژۀ اصلی همچنین شامل موارد زیر است:


- تبدیل تاریخ میلادی به شمسی و نمایش آن بر روی فرم اصلی برنامه
- نمایش پیغام های خطا به زبان فارسی. برای اینکار جدولی شامل پیام های خطا با همراه کدهای آنها در برنامه قرارداده شده و با روی دادن هر خطا با توجه به کد آن به رکورد مورد نظر رجوع کرده و پیام مرتبط با آن نمایش داده می شود.
- نمایش ماشین حساب با فراخوانی فایل اجرایی که در پروژه وجود دارد.
- کد غیر فعال کردن دکمه های فرمان فرم ها در زمان های مقتضی
-روال فعال کردن دکمه های مزبور


- کد محاسبه تعداد رکوردهای ذخیره شده جداول. این کار برای تخصیص شناسه به رکوردهای جدید صورت می گیرد تا از ایجاد شناسه های تکراری که فیلد کلیدی می باشند جلوگیری کند.
-روال فعال و غیر فعال کردن کنترل های روی فرمها در زمان مقتضی
- روال خالی کردن کنترل های کومبوباکس و تکست باکس برای ورود داده جدید.
- تابع باز نمودن محل فایل های پروژه.
- روال ایجاد فایل پشتیبان از داده های ذخیره شده د جداول
- روال فایل پشتیبان - تابع خروجی گرفتن از پرس و جوها با فرمت اکسل
- اضافه نمودن رکورد جدید در جداول در هنگام انجام عمل ذخیره سازی
- یافتن رکورد خاص از داده ها در جداول و ذخیره تغییرات - حذف رکوردهای مورد نظر از جداول در هنگام انجام عمل حذف
- به روزرسانی رکوردهای مورد نظر از جداول، هنگام انجام اعمال مختلف روی رکوردهای جدول خاص توصیه می شود

چنانچه در بکارگیری اکسس برای کار طراحی پایگاه داده و استفاده از VBA مبتدی هستید ابتدا کارتان را با پروژه های هدیه موجود در این مجموعه که ساده تر می باشد شروع کنید. پس از کسب اطلاعات کافی در مورد طراحی آنها می توانید به سراع پروژه اصلی رفته و با کار و مطالعه مهارت خود را افزایش دهید. پیشنهاد می شود قبل از کار با پروژه اصلی در مورد هر موضوع مطالعه کنید و سپس به کار بر روی فایل بپردازید. مثلاً ابتدا در مورد اصول طراحی و قوانین طراحی پایگاه داده و همچنین نحوه طراحی جداول مطالعه کرده و سپس به فایل مراجعه کرده و به روی نحوه طراحی جداول آن تمرکز کنید. هر زمان احساس نموید نیاز به مطالعه بیشتری برای درک کار انجام شده دارید قبل از ادامه کار به مطالعه بپردازید.

خرید

حسابدار شخصی با اکسل


حسابدار شخصی با اکسل
قیمت: 1,000 تومان

یک برنامه ساده در محیط اکسل 2007 که در نسخه های جدیدتر نیز قابل اجراست.
• امکان تعریف طرف حساب ها و حساب ها
• تعریف هزینه ها و درآمد ها و گروه بندی آنها
• ثبت و ویرایش تراکنش های روزانه( دریافت ها، پرداخت ها و انتقالات بین حساب ها)
• نمایش وضعیت(تراز) حساب ها در هر زمان دلخواه
• نمایش بدهکاران و بستانکاران در هر زمان دلخواه در مورد قبل و محاسبه مانده حساب(بدهکار/بستانکار)
• نمایش ریز پرداخت ها در کاربرگ مجزا با محاسبه خودکار
• نمایش ریز دریافت ها در کاربرگ مجزا با محاسبه خوکار
• نمایش ریز انتقالات بین حساب ها درکاربرگ مجزا مانند موارد قبل
• جمع بندی دریافت ها و پرداخت ها به تفکیک بابت
این برنامه ساده هم می تواند تراکنش های مالی شخصی شما را ذخیره کرده، موارد فوق را انجام داده و هم برای یادگیری بعضی از قابلیت های مایکروسافت اکسل به کار رود.

خرید