اصول بازاریابی شرکت سونی


اصول بازاریابی شرکت سونی
قیمت: 65,000 تومان

پروژه بازاریابی در شرکت سونی که در اختیار شما قرار می گیرد، شامل دو فایل word و pdf می باشد و در 61 صفحه گردآوری شده است.

منابع مورد استفاده برای این پروژه شامل:


1- ترجمه از سایت های اصلی شرکت سونی
2- اصول بازاریابی پدیدآورنده: گری آرمسترانگ، فیلیپ کاتلر، علی پارساییان (مترجم)
3- استراتژی های بازاریابی: 22 قانون تغییرناپذیری مدیریت بازاریابی پدیدآورنده: جک تروت، آل ریس، سهراب خلیلی شورینی (مترجم)
4- جزوه ی درسی استاد روستایی- نیمسال دوم- سال تحصیلی 93_ 92 گروه مهندسی صنایع  - دانشگاه سراسری سمنان
5- روزنامههمشهریسهشنبه7مرداد1382 - سالیازدهم - شماره 3121
6- فصلنامه علمی تخصصی گروه مدیریت دانشگاه امام رضا ( علیه السلام) شماره پنجم زمستان 87

و فهرست مطالب موجود در آن بدین صورت می باشد:

- معرفی سازمان، تاریخچه و چشم انداز

- چارت سازمانی

- فرآیند بازاریابی سازمان

- بازار هدف و نحوه شناساین

- استراتژی ها و برنامه شرکت

- آمیخته بازاریابی

- ارتباط با مشتری

- تاثیر سیاست ها بر عملکرد سازمان

- نتیجه گیری و پیشنهادات

در این پروژه سعی بر آن بوده است که کامل ترین پروژه در این زمینه ارائه گردد.

تذکر:
شرط استفاده از این پروژه آن است که به عنوان نمونه ی آموزشی استفاده کرده و از تحویل مستقیم به اساتید و به عنوان تمرین های دانشجویی خودداری کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد