تحقیق و پژوهش با عنوان مبانی نظری بازاریابی اجتماعی (فایل word چهل و سه صفحه ای)


تحقیق و پژوهش با عنوان مبانی نظری بازاریابی اجتماعی (فایل word چهل و سه صفحه ای)

بازاریابی اجتماعی نوعی فرآیند اجتماعی و مدیریتی است که بدان وسیله، افراد و گروه zwnj;ها می zwnj;توانند از طریق تولید، ایجاد و مبادله محصولات و ارزش zwnj;ها با دیگران، نیازها و خواسته zwnj;های خود را برآورده zwnj; سازند بازاریابی اجتماعی حوزه و قلمرو علم جدیدی است که می zwnj;کوشد با ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد