نرم افزار صدور صورتحساب و فاکتور بیلبوک


نرم افزار صدور صورتحساب و فاکتور بیلبوک
قیمت: 3,000,000 تومان

مزایای نرم افزار صدور فاکتور فروش


نرم افزار صدور فاکتور فروش یک ابزار قدرتمند است که به کسب و کارها کمک می کند تا فرآیند فروش و صدور فاکتورها را بهبود بخشند. این نرم افزار قابلیت ها و مزایای بسیاری را برای کسب و کارها ارائه می دهد که به طور خلاصه در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم:



سرعت و کارایی نرم افزار صدور فاکتور فروش


سرعت و کارایی: با استفاده از نرم افزار صدور فاکتور فروش، فرآیند صدور فاکتورها بهبود یافته و تسهیل می شود. از طریق اتوماسیون و خودکارسازی، زمان صدور فاکتورها به حداقل می رسد و کارایی فرآیند افزایش می یابد. این امر باعث افزایش سرعت عملکرد کسب و کار و کاهش زمان و هزینه های مرتبط با صدور فاکتورها می شود.



دقت و دسترسی آسان نرم افزار صدور فاکتور فروش


دقت و دسترسی آسان: نرم افزار صدور فاکتور فروش دارای قابلیت های دقت بالاست. با استفاده از این نرم افزار، خطاهای انسانی که در فرآیند صدور فاکتورها ممکن است رخ دهد، به حداقل می رسد. همچنین، اطلاعات مربوط به فروش، مشتریان و محصولات در دسترس آسانی قرار می گیرند و می توان به راحتی به اطلاعات مورد نیاز دسترسی داشت.



اطلاعات تحلیلی نرم افزار صدور فاکتور فروش


اطلاعات تحلیلی: نرم افزار صدور فاکتور فروش به کسب و کارها امکان می دهد تا به طور دقیق و جامع از اطلاعات تحلیلی استفاده کنند. با تجزیه و تحلیل داده های فروش، می توان میزان فروش، الگوهای خرید مشتریان و عملکرد محصولات را بررسی کرده و تصمیم گیری های بهتری در خصوص استراتژی های بازاریابی و فروش انجام داد.



اتصال به سایر سیستم ها نرم افزار صدور فاکتور فروش


اتصال به سایر سیستم ها: نرم افزار صدور فاکتور فروش امکان اتصال به سایر سیستم ها را دارد. این به معنای امکان ادغام با سیستم های مالی، سیستم های مدیریت موجودی و سایر نرم افزارهای کسب و کار است. این اتصالات، جریان اطلاعات بین سیستم ها را بهبود می بخشد و همگام سازی اطلاعات را فراهم می کند.



امنیت و نگهداری اطلاعات نرم افزار صدور فاکتور فروش


امنیت و نگهداری اطلاعات: نرم افزار صدور فاکتور فروش از نظر امنیتی قوی است. با رمزنگاری اطلاعات مشتریان و فروش، این نرم افزار امنیت اطلاعات را تضمین می کند و از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات جلوگیری می کند. همچنین، نگهداری اطلاعات در پایگاه داده های قوی و پشتیبان گیری منظم از آن ها، از از دست رفتن اطلاعات جلوگیری می کند.



نتیجه گیری


در نتیجه، استفاده از نرم افزار صدور فاکتور فروش برای کسب و کارها بسیار مفید است. این نرم افزار باعث بهبود عملکرد و کارایی، دسترسی آسان به اطلاعات، تحلیل دقیق و ارتباط بهتر با سایر سیستم ها می شود. همچنین، امنیت و نگهداری اطلاعات نیز از جمله مزایای این نرم افزار است. با استفاده از این نرم افزار، کسب و کارها می توانند فرآیند فروش خود را بهبود داده و به سرعت و کارایی بیشتری دست یابند.

خرید

طلق رسانا مخصوص تعمیر دکمه های تلفن پاناسونیک


طلق رسانا مخصوص تعمیر دکمه های تلفن پاناسونیک
قیمت: 30,000 تومان

قیمت هر برگ طلق شماره گیر 15000 تومان میباشد و در بسته بندی این کالا دو برگ موجود میباشد




تلفن بیسیم پاناسونیک از بهترین انواع تلفن می باشد - تنها ایراد این تلفنها خرابی دکمه های آنان بعد از مدتی کار کردن میباشد - در این حالت دکمه ها بخصوص دکمه


های قطع و وصل این تلفنها بسیار سفت شده و کار کردن با آنها بسیار مشکل می شود. متاسفانه تمیز کردن دکمه ها چندان کارساز نمی باشد و پس از مدتی ایراد دوباره برمی گردد. بهترین ابزار برای حل این مشکل استفاده از طلق شماره گیر مخصوص این تلفنها می باشد.


در اینجا یکی از پر مصرفترین طلقهای این تلفن را که فقط برای مدلهای زیر کاربرد دارد را معرفی می کنیم. با توجه به تصاویر خیلی راحت می توانید این طلق را زیر لاستیک شماره گیر و روی برد تلفن با استفاده از چسب نواری بچسبانید و نه تنها چند دکمه بلکه تمام دکمه ها را سرویس نموده و برای چند سال خیالتان راحت باشد.



مدلهای قابل استفاده با این طلق:


3711 3721 3411 1611 6611 6511 6531 6561 2521


یا هر مدلی که شکل دکمه های آن شبیه این مدل باشد.


تنها نکته مهم این است که طلق طوری روی برد قرار گیرد که:


اولا: طرف رنگی به طرف بالا و طرف سفید رنگ روی مدار باشد.


ثانیا: دکمه ها دقیقا در محل فرود دکمه ها قرار گیرد.


ثالثا: سوراخهای کوچک روی طلق دقیقا در محل لامپهای کوچک روی برد قرار گیرد تا مانع از نوردهی چراغها نشود.


موقع باز کردن تلفنهای پاناسونیک دقت کنید ابتدا 2 پیچ درون جا باطری را باز کرده سپس قاب را از طرف پایین بطرف بالا بکشید و خیلی در این کار دقت کنید. ضمنا زیاد قاب را باز نکنید چون سیم زنگ تلفن کوتاه است و ممکن است کنده شود. تصاویر کاملا گویا می باشد.


قبل از قرار دادن طلق حتما برد تلفن و لاستیک آن را با کمی تینر یا استون و با کمک پنبه تمیز نمایید. مراقب باشید فقط کمی از تینر یا استون استفاده کنید.


بعد از نصب طلق رسانا باطری ها را درون جا باطری قرار داده و مطابق تصاویر با انگشت دکمه ها را فشار دهید. اگر دکمه ها درست کار کرد قاب تلفن را ببندید.


اگر باز هم در موقع نصب مشکل داشتید نگران نباشید پیام دهید تا کاملا راهنمایی نمایم.


مدلهایی از تلفن پاناسونیک که این طلق روی آنها کاربرد دارد بشرح زیر می باشد:


3711/3721/3411/1611/6611/6511/6531/6561/2521


یا هر نوع دیگری که شماره گیر آن مانند این تلفن باشد.


ضمنا مدل این تلفنها معمولا درون جا باطری نوشته شده است که با برداشتن باطریها قابل مشاهده است.

خرید

ریش تراش، صفر زن و خط زن سلطنتی


ریش تراش، صفر زن و خط زن سلطنتی
قیمت: 399,000 تومان

ریش تراش، صفر زن و خط زن سلطنتی



بدنه طلایی طرحدار اژده ها اصلی


خط زن و صفر زن ریش تراش تمام نقاط بدن



بدنه کامل فلزی


طراحی اسپورت


اندازه اصلاح 0/1 میلی متر


تیغه از جنس استیل ضد زنگ


دارای باتری لیتیومی 1500 میلی آمپری


مناسب استفاده در هر منطقه و مکانی


مناسب برای اصلاح صورت


مناسب برای اصلاح بدن


مخصوص خط ریش و پشت گردن


اقلام همراه محصول


1- چهار شونه اصلاح (1,2,3,4) میلی متر


2-کابل شارژ USB


3-برس تمیز کننده


4-روغن روان کاری


دستگاه شارژی با قابلیت شارژ 4 ساعته

سبک و قابل حمل
ارسال به سراسر کشور

خرید

برنامه دفتر اندیکاتور


برنامه دفتر اندیکاتور
قیمت: 3,970,000 تومان

نرم افزار اندیکاتور چیست؟


امروزه در اکثر شرکت ها و سازمان ها نیاز به وجود یک سیستم مکانیزه جهت ثبت و نگهداری اطلاعات نامه ها و مکاتبات، ثبت روند گردش، پیگیری و بایگانی آنها مشاهده می شود. در راستای این نیاز شرکت گروه نرم افزار درحال اقدام به ساخت سیستمی مکانیزه با نام نرم افزار اندیکاتور گروه نرم افزار درحال کرده است که از اهداف این سیستم ، آسان سازی و سیستماتیک کردن دبیرخانه و گردش مکاتبات اداری به زبان ساده را می توان نام برد.
سیستم اندیکاتور، نرم افزاری جامع برای مدیریت دبیرخانه ادارات، شرکت ها و سازمانهای مختلف می باشد. کنار گذاشتن روشهای سنتی و استفاده از این نرم افزار موجب سرعت بخشیدن به امور دبیرخانه شده و به دلیل دقت و امنیت بالا از اتلاف وقت و هزینه جابجایی و نگهداری، جلوگیری می نماید.


جهت حمایت از مدارس مناطق محروم به صورت رایگان به این مدارس ارایه می گردد.


ویژگی های نرم افزار دفتر اندیکاتور:


سادگی استفاده
سرعت بالا
امنیت بالا
جستجوی پیشرفته



ویژگی های جدید اضافه شده به نرم افزار:


امکان تعریف کاربر نامحدود برای استفاده
پشتیان گیری از اطلاعات
مشخص کردن کاربر ثبت کننده نامه
جستجوی سریع نامه ها
افزایش سرعت نرم افزار



موارد استفاده نرم افزار اندیکاتور گروه نرم افزار درحال:


با توجه به انعطاف پذیر بودن نرم افزار اندیکاتور گروه نرم افزار درحال به همراه گزارشات آن، از این برنامه می توان برای اندیکاتور و گردش اداری در هر صنفی و شغلی استفاده کرد.
برای مثال این نرم افزار برای مشاغل زیر قابل استفاده خواهد بود:
اداره ها و سازمان ها:
دبیرخانه و بایگانی مدارک، مکاتبات اداری نامه ها و اتوماسیون اداری…



شرکت ها و کارخانه ها:
دبیرخانه و بایگانی فایل ها، اتوماسیون اداری نامه ها، گردش اداری نامه ها، ارسال و ارجاع نامه ها و فایل ها، شرح وظایف، آرشیو و بایگانی اسناد و مدارک مربوط به مناقصه ها، قراردادها، پروژه ها ، مشتری ها.

مدارس ، مراکز آموزشی و دانشگاهی:
بایگانی و ثبت اطلاعات پرونده دانش آموزان، دانشجویان، اساتید و …

بایگانی دفتر وکالت:
بایگانی و آرشیو اطلاعات موکل ها، یادآوری قرار ملاقات ها و …

استفاده های شخصی:
دسته بندی و سازماندهی فایل ها، مقاله ها و بایگانی اشخاص.
و ….

نحوه نصب و استفاده:
برای استفاده از این نرم افزار پس از دانلود از لینک اشاره شده فایل زیپ را باز نموده و نرم افزار را نصب نمایید. مشخصات خود را در قسمت تنظیمات نرم افزار ثبت کرده و سریال تولید شده نرم افزار به همراه کد رهگیری خرید خود را اطلاع دهید تا کد فعال سازی را حداکثر تا 24 ساعت دریافت نمایید.


جهت حمایت از مدارس مناطق محروم به صورت رایگان به این مدارس ارایه می گردد.



فرمت فایل: exe


سیستم عامل مورد نیاز: ویندزهای XP, 7, 8, 10

خرید

نرم افزار دبیرخانه گستره درحال


نرم افزار دبیرخانه گستره درحال
قیمت: 4,000,000 تومان

نرم افزار دبیرخانه گستره درحال


نرم افزار دبیرخانه گستره ابزاری توانمند با قابلیت های متنوع و مختلف در ثبت و ذخیره نامه های سازمانی شما می باشد.


در نرم افزار دبیرخانه گستره امکان ثبت نامه ها در سربرگ سازمان شما وجود دارد.


همچنین در نرم افزار دبیرخانه گستره گروه نرم افزاری درحال دستیابی به اسکنر برای اسکن نامه ها و ثبت ذخیره آن ایجاد شده است.


در این نرم افزار سعی شده است که مسئولیت بایگانی فایلهای نامه های شما را نیز مدیریت نماید.



نرم افزار دبیرخانه گستره و امکان WORD


با استفاده از نرم افزار دبیرخانه گستره شما می توانید نامه های خود را در نرم افزار WORD تایپ کنید.


این نرم افزار این امکان را برای شما ایجاد می کند که نامه های را در سربرگ سازمان خود و با استفاده از تمامی امکانات نرم افزار WORD تایپ کنید و آن را ذخیره و چاپ کنید.


تایپ نامه در نرم افزار دبیرخانه گستره یکی از قدرتمندترین امکانات این نرم افزار می باشد.



نرم افزار دبیرخانه گستره و اسکن نامه ها


یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند نرم افزار دبیرخانه گستره استفاده از اسکنر سازمان شما می باشد.


این نرم افزار قابلیت استفاده از تمامی اسکنرهایی که در ویندوز نصب شده را دارد.


در صورت استفاده از اسکنر از طریق این نرم افزار به صورت خودکار فایل اسکن شده را در محل ذخیره فایل به صورت خودکار ذخیره می نماید.



نرم افزار دبیرخانه گستره در کجاها بیشتر استفاده می شود؟



اداره ها و سازمان ها:


دبیرخانه و بایگانی مدارک، مکاتبات اداری نامه ها و اتوماسیون اداری…



شرکت ها و کارخانه ها:


دبیرخانه و بایگانی فایل ها، گردش اداری نامه ها، ارسال و ارجاع نامه ها و فایل ها، آرشیو و بایگانی اسناد مناقصه ها، قراردادها، پروژه ها ، مشتری ها.



مدارس ، مراکز آموزشی و دانشگاهی:


بایگانی و ثبت اطلاعات پرونده دانش آموزان، دانشجویان، اساتید و …



بایگانی دفتر وکالت:


آرشیو اطلاعات موکل ها، یادآوری قرار ملاقات ها و …



استفاده های شخصی:


دسته بندی و سازماندهی فایل ها، مقاله ها و بایگانی اشخاص.


و ….



نحوه نصب و استفاده:


برای استفاده از این نرم افزار پس از دانلود از لینک اشاره شده فایل زیپ را باز نموده و نرم افزار را نصب نمایید. مشخصات خود را در قسمت تنظیمات نرم افزار ثبت کرده و سریال تولید شده نرم افزار به همراه کد رهگیری خرید خود را اطلاع دهید تا کد فعال سازی را حداکثر تا 24 ساعت دریافت نمایید.


فرمت فایل: exe


شامل یک فایل راهنما با فورمت پی دی اف: 38 صفحه


سیستم عامل مورد نیاز: ویندزهای XP, 7, 8, 10

خرید

برنامه طراحی شیشه سکوریت دیوار شیشه ای، نسخه اصلی


برنامه طراحی شیشه سکوریت دیوار شیشه ای، نسخه اصلی
قیمت: 9,800,000 تومان

برنامه طراحی شیشه سکوریت دیوار شیشه ای، برای طراحی شیشه های سکوریت دفاتر، مغازه ها، فروشگاه ها، سالن های اسکواش، پارتیشن می باشد.
نرم افزار طراحی شیشه سکوریت دیوار شیشه ­ای اولین نرم ­افزار ایرانی برای طراحی انواع شیشه ­های سکوریت (نشکن) جهت استفاده در دیوارهای شیشه ­ای دفاتر، مغازه ها، فروشگاه ها، سالن ­های اسـکـواش، پارتیشن ­های شیشه ای و …. می ­باشد.
با استفاده از نرم افزار طراحی شیشه سکوریت شما می ­توانید در وقت خود صرفه جویی کرده و در کمترین زمان شیشه های خود را جهت تولید به کارخانجات تولید کننده این نوع شیشه­ ها ارسال نمایید.


امکانات نرم افزار طراحی شیشه سکوریت دیوار شیشه ای:


امکان دسته بندی کارخانجات و تولید کنندگان محصولات
امکان جمع آوری اطلاعات مشتریان
امکان درج بی نهایت سفارش در نرم افزار
امکان طراحی شیشه ها در ابعاد مختلف
امکان طراحی انواع یراق آلات استاندارد مورد استفاده در شیشه های سکوریت
امکان تعیین محل دقیق هر یراق در قطعه سفارش
کنترل دقیق بر روی هر قطعه جهت جلوگیری از اشتباهات طراحی
امکان چاپ قطعات طراحی شده هر سفارش
امکان ارسال سفارشات به صورت ایمیل برای تولید کنندگان
امکان ثبت فاکتور فروش به صورت خودکار برای هر سفارش
امکان افزودن سایر اقلام مصرفی هر سفارش در فاکتور فروش
امکان گزارش گیری از میزان سفارشات دریافتی شما

این برنامه بر روی تمام ویندوزها تست شده است.
فرمت فایل نصب: exe

خرید

برنامه فروش اقساطی کالا و لوازم، راهنمای دلفی


برنامه فروش اقساطی کالا و لوازم، راهنمای دلفی
قیمت: 7,350,000 تومان

نرم افزار فروش اقساطی گروه نرم افزاری درحال، ویژه فروشگاه ها و شرکت ها می باشد.
امروزه در اکثر شرکت ها و فروشگاه هایی که اقدام به فروش اقساطی کالا و لوازم می کنند، نگهداری اطلاعات مشتری و اطلاعات اقساط پرداخت شده و پرداخت نشده به صورت دستی بوده و این امر موجب گردیده است که میزان خطای محاسباتی با افزایش مشتری نیز افزایش یابد.
در این راستا گروه گروه نرم افزاری درحال به سفارش و پیشنهاد یکی از مشتریان خود اقدام به طراحی، تولید و پیاده سازی نرم افزار فروش اقساطی خود نموده که از اهداف این سیستم، آسان سازی و سیستماتیک کردن مراحل صدور فاکتور، تقسیط بندی، کنترل دریافت اقساط و گزارش دهی مانده اقساط هر مشتری می باشد.


امکانات نرم افزار



  • امکان درج کالا و خدمات

  • امکان درج مشخصات مشتریان

  • امکان درج مشخصات ضامنین مشتریان

  • امکان درج آشنایان مشتریان جهت تماس های ضروری

  • امکان درج آشنایان ضامنین جهت تماس های ضروری

  • امکان پیوست مدارک مشتریان

  • امکان پیوست مدارک ضامنین

  • امکان درج مشخصات چکهای ضمانت مشتریان و ضامنین

  • امکان پیوست چکهای ضمانت مشتریان و ضامنین

  • امکان صدور فاکتور با مشخصات کامل ضامنین، آشنایان و چکهای پرداختی

  • امکان درج مشخصات اقساط پرداخت شده (تاریخ، ساعت، کدرهگیری، نحوه پرداخت و توضیحات)

  • امکان گزارش گیری اقساط معوقه در طی ماه

  • امکان گزارش گیری وضعیت پرداخت های هر مشتری

  • امکان گزارش گیری فاکتورهای تقسیط نشده

  • امکان گزارش گیری فاکتورهای بسته شده
خرید